niedziela, 22 maja 2016

Wybaczcie:(

No i stało się. Wiem ,że pewnie się obraziliście na mnie za brak postu, jednak naprawdę to nie było celowe. Studiuję, a to wiąże się z ogromną ilością nauki oraz ilością obowiązków.
Jednak to nic, postanowiłam się zebrać sama w sobie i zdecydowałam ,że znajdę czas... Zaktualizowałam the sims 4( pojawiła się nowa aktualizacja) a następnie od razu włączyłam moją rodzinę i niestety ale gra nie działała tak jak powinna. Gra nie czytała moich dodatków, połowy rzeczy nie było, simy chodziły pół nago... Byłam załamana!!!! Chciałam to naprawić, ale nic nie działało, dlatego nie wiem co z tą rozgrywką. Teraz już wiele naprawiłam, ale moja rozgrywka dalej nie działa tak jak powinna. Bardzo się zdenerwowałam, ponieważ ta rodzina wiele dla mnie znaczyła. Postaram się jednak od czasu do czasu do niej wracać. Tymczasem mam dla Was nowe opcje... Dodaje dzisiaj screeny z dwóch nowych rodzin, a wy wybierzecie, której historię będę dalej kontynuowała. Czekam na wasze głosy <3

Kilka screenów od rodziny Kirmowskich, jeszcze przed popsuciem i uszkodzeniem gry ;/


Nie wierzę, to ojciec wrócił zza grobu, aby przyjrzeć się lepiej swoim wnuczką. Uwielbia je, cały czas się z nimi bawi, a one nawet nie przejmują się tym, że jest duchem.


Uwielbiam Weronikę w tym stroju. W pracy jak narazie osiąga same sukcesy, jest mistrzynią.

Z dziewczynkami również ma świetny kontakt <3

Poza tym, ciężko pracuje i daje z siebie naprawdę dużo.






A oto moja opcja numer [ 1 ] : Weronika Wiosna.
Jest to dziewczyna, która postanowiła wprowadzić się do miasteczka. Jest kompletnie sama, młoda- dorosła, jednak ma szansę i perspektywy. Pragnie być kimś, chce być milionerką... Myśli również o tym aby mieć mężczyznę, ale narazie bardziej tylko na jedną noc... Co o niej sądzicie ? Chcielibyście zobaczyć z nią kilka rozgrywek ? Jeżeli tak, to w komentarzu napiszcie mi numer 1.



Weronika ma już swój dom, nie stanowiło to dla niej problemu. Jej ojciec jest adwokatem, natomiast matka lekarzem.

Nie zabrakło też również nowych sąsiadów, którzy z ochotą witali Weronikę.


A oto domek Weroniki ( narazie nie jest duży, stwierdziłam ,że nie musi tak być, narazie jest sama więc może tak zostać).







Weronika z kolei uwielbia gotować, dlatego cały czas stałaby przy kuchni i doskonaliła swoje umiejętności.

 Weronika również uwielbia ćwiczyć, jest to dla niej coś niesamowitego, dlatego wyciska z siebie siódme poty. Widać to zresztą, proszę spojrzeć na jej figurę <3


Po wysiłku relaks w wannie z hydromasażem, prezent od tatusia <3

Następnie szybki posiek <3


A potem impreza w Windemburgu <3 Ma nadzieję ,że pozna kogoś niesamowitego.


 Czyżby ktoś ciekawy ? Przystojny, zabawny, czarujący, idealny na jedną noc <3

Witajcie po raz trzeci dzisiaj <3 Przedstawiam Wam numer [ 2 ] : Alicja Kowalska
Jak jesteście od początku bloga to pewnie wiecie, że już zdarzyło mi się grać Alicją, jednak tak samo, miałam małe problemy z grą i niestety ale rozgrywka przestała działać. Teraz stworzę coś innego. Simka mojego autorstwa, można ją pobrać w origin, pod pseudonimem : kingaluczynska57.
Alicja przyjechała ze wsi, ponieważ postanowiła zmienić trochę swoje nudne życie. Miała dosyć krów, świnek i tego wszystkiego. Tutaj chcę dać sobie nową szansę, pragnie poznać mężczyznę życia, założyć dużą rodzinę i być szczęśliwa. Dla niej pieniądze nie mają znaczenia, może mieszkać w skromnie urządzonym domu. Nie musi pracować, może wychowywać dzieci i gotować obiady. Uwielbia zajmować się ogródkiem, marzy o tym , aby mieć najlepszy w mieście.




Oto cudowny ogródek Alicji <3 Zaczyna już dbać o niego.


A oto skromne mieszkanko. Może i jest małe, ale wygląda według mnie fantastycznie.



Pojawiają się również sąsiedzi, co za wspaniały widok.



I ten moment kiedy Alicja świetnie dogaduje się z Travisem...



Proszę o oddanie głosu na rozgrywkę, która Wam się podoba. Podliczę głosy, a w następnej notce zobaczycie dalsze losy Waszej rodziny <3

Pozdrawiam i całuję <3

25 komentarzy:

  1. Szkoda mi Kirmowskich, ale to trudno wybieram numer 2.
    Moze sie okazac ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej :)
    Ja też wiele razy miałam problemy z rodzinkami, ale jakoś się ich pozbyłam, doszły z czasem. Mam nadzieję że w przypadku Kimowskich też tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję,że gra się jakoś naprawi. Następna notka będzie z wybraną przez Was rodzinką, bardzo dziękuję za komentarze i wspieranie mnie :)

      Usuń
  3. Ja również zgadzam się z poprzedniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) Wezmę Twój głos pod uwagę, bardzo dziękuję za pamięć i za komentarze <3

      Usuń
  4. Mi także szkoda Kirmowskich, ale no cóż... Wybieram 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos na rodzinę, poczekam do soboty, wtedy zliczę głosy i wybiorę rodzinkę z którą nagram kilka następnych postów. Dziękuję za odwiedziny i komentarze, wiele dla mnie znaczą.

      Usuń
  5. Kirmowscy [*]
    Wybieram nr 1, niby "2" jest sympatyczniejsza, ale "1" ma fajne spodnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za głos na rodzinkę numer jeden, choć ja sama wolę chyba numer 2, ale to nic jednak nie znaczy. Poczekam do soboty, wtedy dam znać kto wygrał. Dzięki za wiele komentarzy na moim blogu i na pomoc w odpowiedziach <3

      Usuń
  6. Wybieram 1 :D
    Czekałam na posty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za głos, dodatkowo dziękuję za odwiedziny <3 Zapraszam ponownie.

      Usuń
  7. Chciałabym zobaczyć nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co z tego wyjdzie <3 Zobaczymy kto wygra. Zapraszam na nowy wpis.

      Usuń
  8. Łączę się w bólu! Mnie jednak gra wyrządziła innego psikusa - usunęłam przypadkowo save z rodzinką.

    Co do nowej rodziny, chętnie zobaczę u Ciebie rozgrywkę z Weroniką (nr 1). Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i za odwiedziny <3
      Niestety, ale to nie koniec , na pewno jeszcze będą posty dotyczące rodziny Kirmowskich.
      Dzięki za buziaki, wzajemnie.

      Usuń
  9. Oj, przykro mi z powodu rodzinki. Sama się męczę z moim wyzwaniem, ale to z powodów sprzętowych. Gra się tnie a simy spoza rodziny znikają! Trudno wybrać z Twoich propozycji, ale chyba przyłącze się do innych i wybiorę: Weronikę. Życzę Ci powodzenia i dużo weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno: czy mogłabyś dodać gadżet : Obserwatorzy, byłoby łatwiej obserwować Twoje nowe posty.Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Jeżeli chcesz obserwować jej bloga to nie potrzebny jest ten gadżet ;) Wystarczy wejść w "blogspot.com", a potem w "dodaj" i tam wpisać link do jej bloga i dodać. I już :)

      Usuń
    3. Dziękuję Rafo, zaraz to zrobię:)

      Usuń
    4. Twój pomysł odnośnie tego gadżetu jest świetny. Przy dodawaniu kolejnej notki na pewno umieszczę go tutaj. Rafo dzięki za pozytywne uwagi <3

      Usuń
    5. PS. Maikka gadżet dodany do strony.

      Usuń
  10. O nieeee nie nie! Wiele razy przechodziłam ten ból, kiedy nagle dodatki przestają działać :( Bardzo ci współczuję :(
    Kurcze kurcze nie wiem, którą rodzinkę wybrać, myślę, że powinnaś wybrać tą, którą dobrze ci się gra :D Gdybyś jednak nadal miała problem to wybrałabym chyba numer dwa - miłość do ogrodu <3 nie mogę wybrać po wyglądzie simek bo i jedna i druga bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Widać ,że przejrzałaś cały post od góry do dołu, wiesz o czym pisałam i co widać na screenach. To znaczy ,że właśnie dla takich komentarzy mam ochotę tworzyć dalsze wpisy i ogólnie grać. Zobaczymy co da się zrobić, gdyż ja sama kocham ogrody <3

      Usuń
  11. Jak dla mnie mogłabys połączyć wątki tych dwóch simek :D Byłoby to fajne urozmaicenie ;) Szkoda rodzinki Kirmowskich :( Mam nadzieję, że uda się jakos naprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli chodzi o dodatki, to mi raz się też tak odinstalowały po prostu zainstalowałam je jeszcze raz za pomoca origin i było okey.

      Usuń