piątek, 22 stycznia 2016

Nowa rodzina :(

Cześć Wam.
Niestety mam dla Was złe wiadomości. Przez zawartość zmodyfikowaną, którą pobierałam ze strony The sims przestały mi pracować tak jak powinny. Oczywiście wszystko zostało przeze mnie wyczyszczone i usunięte, jednak nasza rodzina Gredek nadal zacinała się do takiego stopnia ,że nie dało się w nią grać. Dlatego ostrzegam : nie pobierajcie zawartości zmodyfikowanej, kupujcie oryginalne dodatki i podstawy w sklepie ,gdyż naprawdę nie warto. Nigdy to nie odzwierciedli prawdziwego komfortu gry. Niestety...
Dodatkowo nowe informację : Zakupiłam ostatnio nowy zestaw :
- Perfekcyjne Patio
- Dzień w Spa
- Wytworne Przyjęcie.
Pozostało mi jedynie do kupienia najnowszy dodatek ,który ostatnio wyszedł na sprzedaż. Jednak narazie nie jestem w stanie go zakupić gdyż nie posiadam takiego rodzaju konta bankowego abym mogła kupić tą zawartość przez Origin. Czekam aż wyjdzie kolejny zestaw do nabycia w sklepach <3
Moi drodzy... przedstawiam Wam nową rodzinę Kowalskich !
Alicja Kowalska wprowadziła się do Wierzbowej Zatoczki i od razu natrafiła na Travisa. To była miłość od pierwszego wejrzenia, dlatego nie chciałam im niczego utrudniać tak też zostało. Po kilkunastu miesiącach znajomości, oboje podjęli decyzję o wprowadzeniu się Travisa do domu Alicji. Wkrótce potem odbyły się zaręczyny i ślub...  Oboje byli tacy szczęśliwi... Jednak czegoś im brakowało ,oboje odczuwali pustkę w sercach. Dlatego zdecydowali się na dziecko. I tak też się stało, niebawem urodził się Adaś ( chciałam zachować imiona przez wzgląd na starą rodzinę Gredek ).
Zapraszam do oglądania zdjęć.

Na początek pojawiają się zdjęcia od rodziny Gredek. Niestety... to ostatnie już zrzuty ukazujące tą rodzinę :(  Ostatnie chwile spędziłam z nimi będąc w spa, następnie byliśmy z nimi na wakacjach,  Malwina nauczyla się gotować smocze lody, a Ernest osiągnął awans. PS. Na wakacjach poznał czarującą kobietę, która okazała się dla niego atrakcyjna....










































 A oto przed Wami całkiem nowa rodzina Kowalskich :
- mieszkają w domu pobranym przeze mnie z Origin Marykatean.
- dodatkowo : Alicja jest bardzo podobna do Malwiny, wybaczcie ale to cały czas przez ten sentyment
Oto zrzuty nowej rodziny : <3

















































































4 komentarze:

  1. Mody to nie tylko samo zło ;) Oczywiście nie namawiam Cię do nich, broń Boże. Chcę Ci tylko uświadomić, że może to wina Twojego komputera. Mody dają komfort w grze, ponieważ są bardziej naturalne, mają ładniejsze tekstury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,że mody to nie jest zło, bo dzięki temu zyskujesz nowe rzeczy w grze, ale chyba bardziej w moim przypadku chodzi o mój komputer. Jest średniej jakości , więc chyba będę musiała poczekać, póki co na nowy.

      Usuń
  2. Bardzo mi przykro, że utraciłaś Gredków, za to Kowalscy też są super<3 Ja z zawartości modyfikowanej posiadam bardzo mało rzeczy- wybieram takie, w których będą częściej moi simowie, jednak dotąd nie miałam żadnych problemów z komputerem;) Malwina jest przepiękną simką, ucieszyłabym się, gdybyś dała ją do pobrania w galerii :) Na bloga będę zaglądać często, ponieważ miło widzieć nowych simomaniaków w blogosferze!
    pozdrawiam i buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa, postaram się dodać Malwinę do galerii <3

      Usuń